Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Θα φτάνει στη Σητεία ο νέος ΒΟΑΚ;

Ερώτηση προς τον Περιφερειάρχη απευθύνουν οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Γιώργος Δελημπαλταδάκης και Γιώργος Ζερβάκης σχετικά με το νέο ΒΟΑΚ. Αναφέρουν:
Κ. Περιφερειάρχη.
Τελευταία γίνεται πολύς λόγος και καταγράφονται συχνές αναφορές σας σχετικά με τις εξελίξεις στην αναβάθμιση του ΒΟΑΚ.

Ένα έργο το οποίο οφείλει η Πολιτεία στην Κρήτη γιατί αν ανατρέξουμε στην υπόλοιπη Ελλάδα, το εθνικό οδικό δίκτυο έχει αναβαθμιστεί σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, ενώ στον τόπο μας απο τα 310 χιλιόμετρα του ΒΟΑΚ, τα 42 μόνο θεωρούνται κλειστός αυτοκινητόδρομος με σύγχρονες προδιαγραφές.
Ένα έργο πνοής για την Κρήτη που θα συμβάλλει στην περαιτέρω εξέλιξη του νησιού με ασφαλή και γρήγορη προσπελασιμότητα και προσβασιμότητα από το ένα άκρο στο άλλο.
Ένα έργο το οποίο θα δώσει τη δυνατότητα σε υποβαθμισμένες περιοχές να αναβαθμιστούν και να αναπτυχθούν, συμβάλλοντας έτσι στην ισόρροπη ανάπτυξη της Κρήτης.
Ένα έργο, το οποίο θα πρέπει να έχει την καθολική υποστήριξη όλων μας, γιατί οι επιπτώσεις του στην ασφάλεια, την ανάπτυξη και την πρόοδο θα είναι καθοριστικές για όλη την Κρήτη.
ΒΟΑΚ έχει χαρακτηριστεί η Νέα Εθνική οδός Ε90, από το Καστέλι στη Σητεία, παρόλο που το τμήμα Παχειά Άμμος – Σητεία έχει κατασκευαστεί εδώ και πενήντα χρόνια και δεν είναι υπερβολή να χαρακτηριστεί σαν το χειρότερο πανελλαδικά.
Κ. Περιφερειάρχη:
Στις μέχρι τώρα αναφορές σας για τον ΒΟΑΚ, οι πληροφορίες σχετικά με το μήκος και τις προδιαγραφές του, είναι ασαφείς.
Πληθαίνουν δε, και οι διαρροές και τα δημοσιεύματα στον Τύπο, για ένα σύγχρονο ΒΟΑΚ απο τα Χανιά έως τον Άγιο Νικόλαο.
Αντιλαμβάνεστε ότι ένας τέτοιος σχεδιασμός θα μεγεθύνει το ήδη υπάρχoν αναπτυξιακό έλλειμμα του Νομού και θα οδηγήσει στην απομόνωση όλο το ανατολικό άκρο της Κρήτης, και περιοχές όπως η Ιεράπετρα, ο Μακρύς Γιαλός και η Σητεία, θα παραμείνουν σε στασιμότητα με τραγικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη και οδυνηρές συνέπειες στην καθημερινότητα των πολιτών.
Στο σημείο αυτό, πρέπει να αναφερθεί και να συνεκτιμηθεί η συνέργεια και χρησιμότητα του Αερoδρομίου Σητείας, αξιοποιώντας τη θέση του και το ρόλο του στην υλοποίηση συνδυασμένων μεταφορών.
Κατόπιν τούτων, ερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:
Ο σχεδιασμός για την κατασκευή και αναβάθμιση του ΒΟΑΚ, ποια τμήματα περιλαμβάνει, και τι προδιαγραφές προτείνονται στα συγκεκριμένα τμήματα;
Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι
ΔΕΛΗΜΠΑΛΤΑΔAΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Πηγή : ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας